برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/03/12 - 09:27
  • - تعداد بازدید: 157
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zxo8

برگزاری نشست بررسی وضعیت علمی، آموزشی، فرهنگی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

برگزاری نشست بررسی وضعیت علمی، آموزشی، فرهنگی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

هشتم خرداد ماه سال جاری نشست بررسی وضعیت علمی، آموزشی، فرهنگی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با حضور دکتر محمد امین ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر البرزی مدیر کل امور شاهد وایثارگران وزارت بهداشت در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید.

دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست گفت: ستاد شاهد وایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تمام تلاش خود را برای تحصیل هرچه بهتر فرزندان شهدا و ایثارگر به کار می گیرد.

وی ادامه داد: اهمیت شهدا وایثارگران برای همگان واضح و مبرهن بوده و در سایه زحمات این عزیزان است که کشور هم اکنون دارای چنین اقتداری است واین عزیزان جان خود را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی فدا کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه فرزندان شاهد وایثارگر از لحاظ تحصیلی جزو دانشجویان موفق هستند، اظهار کرد: برگزاری اردوهای مختلف از سوی ستاد شاهدوایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برای این عزیزان از جمله برنامه های مهم دانشگاه است.

دکتر البرزی مدیر کل امور شاهد وایثارگران وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی ادامه داد: سیاست اداره کل شاهد وایثارگران وزارت بهداشت حمایت منطقی و شایسته از دانشجویان فرزندان شهدا وایثارگران است.

وی بیان کرد: طبق آمار حدود ۸ درصد ازدانشجویان وزارت بهداشت از فرزندان شهدا وایثارگران هستند و تراز علمی این دانشجویان در سطح بقیه دانشجویان است.

دکتر البرزی خاطرنشان کرد: در برنامه جایزه ملی ایثار که پنج دستگاه در آن شرکت دارند وزارت بهداشت بهترین وزارت خانه از لحاظ عملکرد محسوب شده است .

مدیر کل امور شاهد وایثارگران وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با بیان اینکه پیگیر برگزاری نهمین جشنواره ملی ایثار در کشور هستیم افرود: همچنین جشنواره برتر آموزشی در سال گذشته برای دانشجویان فرزندان شاهد وایثارگر برگزار شد که ازآن  طریق توانستیم دانشجوی همیار برای دانشگاه ها جذب نماییم .

در این جلسه دکتر شبانلویی مدیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی به ارائه گزارش عملکرد ستاد و برنامه های آن پرداخت .

دکتر البرزی از راه اندازی مجمع دانشجویان و دانش آموختگان ایثارگر در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از سه دانشجوی برتر شاهد وایثارگر در بخش های علمی، عفاف و حجاب و فعالیت های فرهنگی واجتماعی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که دکتر البرزی در بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اهدای دسته گل به یادمان شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .

لینک خبر تکمیلی در وبدا

https://webda.umsu.ac.ir/%D8%A2%

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 6815
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تنظیمات قالب